sobota, 8 października 2011

Pierwsze Pisanie ;)

Dzisiaj po raz pierwszy piszemy coś dla was. Mamy na imię Ola i Julia. Jesteśmy kuzynkami . Nasze mamy są siostrami. OK. Mamy po 13 (ola) i 12 (julia) lat. Na dzisiaj to jeszcze tylko wstęp do tego co pisać będziemy przez następny czas.  A mianowicie będziemy pisały o tym jak to jest kiedy chodzi się do dobrej szkoły i  jest się zawodniczką drużyny sportowej.   
Kilka słów o nas:
OLA- mam 13 lat , chodzę do gimnazjum nr.3 w elblągu, mam młodszego brata , trenuję siatkówkę, jestem wesoła , zakręcona i lubię wariacje z moją młodszą kuzynką JULIĄ. !!!!!!!!!!! ;**
JULA- mam 12 lat , chodzę do sp. nr 18 w elblągu, mam młodszego brata , trenuję piłkę ręczną, jestem wesoła , kocham szaleństwo i lubię się dobrze bawić. !!!!!!!!!!!! ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz